
Reklamefilm og holdningskampanjer
Ingen bryr seg
Kun 18% av folket sier de er positive til reklame. Vi lager reklamefilm, animasjon og holdningskampanjer som ikke ligner på alt det andre - som er kanaltilpasset og oppleves relevant.
Reklamefilm og holdningskampanjer
Ingen bryr seg
Kun 18% av folket sier de er positive til reklame. Vi lager reklamefilm, animasjon og holdningskampanjer som ikke ligner på alt det andre - som er kanaltilpasset og oppleves relevant.
Reklamefilm og holdningskampanjer
Ingen bryr seg
Kun 18% av folket sier de er positive til reklame. Vi lager reklamefilm, animasjon og holdningskampanjer som ikke ligner på alt det andre - som er kanaltilpasset og oppleves relevant.

Historiefortellere i hjertet
Vi er eksperter på reklamefilm og visuell kommunikasjon som engasjerer. Vi utvikler kreative konsepter og visuelle uttrykk som skaper følelsesmessig tilknytning, styrker merkevaren din og bygger lojalitet hos målgruppen. Enten det gjelder videomarkedsføring, merkevarefilm eller kampanjer, hjelper vi deg med å skille deg ut.

Reklamefilm, holdningskampanje og merkevarefilm

Animasjon og forklaringsfilmer

Sosiale medier kampanjer

Historiefortellere i hjertet
Vi er eksperter på reklamefilm og visuell kommunikasjon som engasjerer. Vi utvikler kreative konsepter og visuelle uttrykk som skaper følelsesmessig tilknytning, styrker merkevaren din og bygger lojalitet hos målgruppen. Enten det gjelder videomarkedsføring, merkevarefilm eller kampanjer, hjelper vi deg med å skille deg ut.

Reklamefilm, holdningskampanje og merkevarefilm

Animasjon og forklaringsfilmer

Sosiale medier kampanjer

Historiefortellere i hjertet
Vi er eksperter på reklamefilm og visuell kommunikasjon som engasjerer. Vi utvikler kreative konsepter og visuelle uttrykk som skaper følelsesmessig tilknytning, styrker merkevaren din og bygger lojalitet hos målgruppen. Enten det gjelder videomarkedsføring, merkevarefilm eller kampanjer, hjelper vi deg med å skille deg ut.

Reklamefilm, holdningskampanje og merkevarefilm

Animasjon og forklaringsfilmer

Sosiale medier kampanjer

AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør


AVIA er strukturert, selvgående og løsningsorienterte – samarbeidet føles både ryddig og effektivt. Resultatene snakker for seg selv, med bred synlighet og stor rekkevidde i digitale kanaler. Vi gleder oss til å bygge videre på dette.
Sara Løvlien
Rådgiver i Markedsavdelingen


Prosessen har vært ryddig og effektiv, med god fremdrift og tydelig struktur. Avia er faglig dyktige og lidenskapelige i det de gjør – det merkes, og det smitter! VR-filmen imponerte! Den emosjonelle kommunikasjonen satt perfekt, og resultatet ble akkurat det vi håpet på.
Kristin Ljosland
Kommunikasjonsrådgiver


Strategien med åpenhet har vært vellykket, vi har relativt sett få naboklager og en god dialog med dem som er mest berørt av utbyggingen. Vi presenterte filmen først internt i Fornebubanen, og responsen av umiddelbar. Våre medarbeidere syns den er tøff og ærlig!
Line Fredriksen
Kommunikasjonsdirektør

Slik er det å jobbe med oss
Si hei

Vi gjør det enkelt å komme i gang. Du forteller kort hva du trenger, vi svarer raskt og hjelper deg med briefen. Ingen krav til ferdig idé – vi stiller spørsmålene som gir oss det vi trenger for å komme med konkrete forslag.
Idé og konsept

Vår regissør utvikler flere reklameidéer og presenterer de for deg, sammen med pris. Ingen videre forpliktelser før du har valgt en idé du liker.
Produksjon

Vi lager reklamefilm. Planer blir til virkelighet. Du får en leveranse som er tilpasset både distribusjon og publikum. Vi kan også hjelpe med annonsering og spredning.
Kanaltilpasset reklamefilm
God reklamefilm må treffe der målgruppen din er – og stadig oftere er det på sosiale medier. Vi har inngående kunnskap om hvordan plattformer som TikTok, Instagram, Facebook og LinkedIn fungerer, og hva som kreves for å skape engasjement og resultater på hver av dem.
Kanaltilpasset reklamefilm
God reklamefilm må treffe der målgruppen din er – og stadig oftere er det på sosiale medier. Vi har inngående kunnskap om hvordan plattformer som TikTok, Instagram, Facebook og LinkedIn fungerer, og hva som kreves for å skape engasjement og resultater på hver av dem.
Kanaltilpasset reklamefilm
God reklamefilm må treffe der målgruppen din er – og stadig oftere er det på sosiale medier. Vi har inngående kunnskap om hvordan plattformer som TikTok, Instagram, Facebook og LinkedIn fungerer, og hva som kreves for å skape engasjement og resultater på hver av dem.
Pris på reklamefilm?
Pris på en reklamefilm kan variere stort, fordi ingen reklamekampanjer er like. Prisen på en reklamefilm kan være fra 19 000 kr i måneden for kontinuerlig UGC laget av innholdsskapere, fra 80 000 - 500.000 kr for regisserte reklamefilmer og holdningskampanjer, og en million kr eller mer for de mest ambisiøse prosjektene med mål om nasjonal dekning.
Før du forplikter deg, utarbeider vi flere reklameidéer i ulike prisklasser og presenterer dem for deg med visuelle eksempler. Du ser tydelig hva du får – fra enkel snutt til fullskala kampanjefilm – og kan selv bestemme om investeringen du vil gjøre ut fra målene dine.
Møt folka i AVIA
Våre tjenester
Sosiale medier / Innholdsprodusent

VR & AR

Dronefilm

Animasjon

Holdningskampanje

Livestreaming

Podcast

Kurs og læringsfilmer

Våre tjenester
Sosiale medier / Innholdsprodusent

VR & AR

Dronefilm

Animasjon

Holdningskampanje

Livestreaming

Podcast

Kurs og læringsfilmer

Våre tjenester
Sosiale medier / Innholdsprodusent

VR & AR

Dronefilm

Animasjon

Holdningskampanje

Livestreaming

Podcast

Kurs og læringsfilmer


Et prosjekt i tankene?

Et prosjekt i tankene?

Et prosjekt i tankene?
AVIA Produksjon
AVIA PRODUKSJON AS | All rights reserved | Norway | Personvern og cookies
AVIA PRODUKSJON AS | All rights reserved | Norway | Personvern og cookies
AVIA Produksjon
AVIA PRODUKSJON AS | All rights reserved | Norway | Personvern og cookies

























